سلام
با عرض ادب و احترام
مطلبی را دیدم و با خود اندیشیدم شاید همین لحظه که حقیر در حال مطالعه ی این موضوع هستم، ممکن است این واقعه در همین لحظه برای هموطنان عزیزم رخ دهد.
لذا بر آن شدم که این معضل را هرچه سریعتر به سمع و نظر شما برسانم.
تا انتهای ایمیل با من باشید.

نوع جدیدی از کلاهبرداري اينترنتي كه در آن افراد با معرفي خود به عنوان نماينده شركتهاي معتبر ، دکتر یا مهندس اقدام به خاليكردن عابر بانك صاحبان حساب ميكنند.
به گزارش ايسنا، با توجه به بررسیهای صورت گرفته از پروندههای اخیر توسط کارشناسان، مشاهده شده است که کلاهبرداران با مراکز ارائه خدمات عمومی مانند فروشگاهها، هتلها، رستورانها و ... تماس برقرار كرده و با معرفي خود به عنوان نماینده شرکتها و ارگانهای دولتی و خصوصی معتبر مانند استانداری، شرکتهای خودروسازی و ... از صاحبان اين صنوف سوء استفاده مالي كردهاند.
اين افراد با سوءاستفاده از اعتبار این سازمانها خواستار ارائه خدمات یا خرید اجناس میشوند و شماره حساب عابربانک فروشنده را براي واریز هزینه میگیرند و پس از گذشت زمان اندکی، در تماس مجدد عنوان میکنند که پول را به حساب واریز كردهاند و فرد را به پای دستگاه عابربانک میکشانند تا موجودی حساب خود را چک و برایشان ارسال كند.
پس از اينكه فروشنده به پای دستگاه عابربانک رفته و اعلام میكند که پولی به حسابش واریز نشده، کلاهبرداران با اطلاع از اینکه فروشنده به زبان لاتین تسلط ندارد به بهانه ارزی بودن حساب کلاهبردار، از وی میخواهند که زبان دستگاه را تغییر دهد و در ادامه فروشنده باعث انتقال وجه از حسابش به حساب کلاهبردار میشو د.
توصیه می کنیم فريب کلاهبردارانی که از اعتبار ارگانهای دولتی و خصوصی و عدمآشنایی افراد نسبت به منوی انگلیسی عابر بانکها سوء استفاده میكنند را نخورند چرا كه از این طریق وجه از حساب افراد خارج و به حساب کلاهبردار منتقل میشود.
خواهش می کنم این مطلب را جدی گرفته و در اسرع وقت
به اطلاع دوستان، آشنایان و بستگان خود برسانید.
شاید طعمه بعدی شما باشید !!!
نظرات شما عزیزان: